محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ : مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بویلر روغن داغ را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت بویلر روغن- قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- بویلر روغن دست دوم- طرز کار بویلر روغن داغ- کاربرد دیگ روغن داغ- مشخصات فنی دیگ روغن داغ- سیستم روغن داغ که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت بویلر روغن- قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- بویلر روغن دست دوم- طرز کار بویلر روغن داغ- کاربرد دیگ روغن داغ- مشخصات فنی دیگ روغن داغ- سیستم روغن داغ خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بویلر روغن داغ باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بویلر روغن داغ  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بویلر روغن- قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- بویلر روغن دست دوم- طرز کار بویلر روغن داغ- کاربرد دیگ روغن داغ- مشخصات فنی دیگ روغن داغ- سیستم روغن داغ با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بویلر روغن داغ را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ - بویلر روغن داغ طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بویلر روغن داغ لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

بهترین طراحی دیگ روغن داغ جهت افزایش راندمان آن

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ و طراحی دیگ روغن داغ حرارتی و بویلر بصورت مناسب را می توان اولین مرحله بهینه سازی انرژی در ساخت بویلر به حساب آورد. به عبارت دیگر هیتر یا دیگ روغن داغ در صورتی که طراحی استاندارد داشته باشند کمترین هدر رفت انرژی را شاهد هستیم.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ و طراحی دیگ روغن داغ باید بصورتی باشد که در سه پاس حرارتی انتقال حرارت بین روغن و گازهای داغ ناشی از سوختن مشعل انجام شود تا بیشترین راندمان و کمترین مصرف سوخت را داشته باشیم.

قبل از بررسی نحوه محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ و طراحی دیگ روغن داغ بصورت بهینه و استاندارد به معرفی این دستگاه بصورت مختصر پرداخته خواهد شد.محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

دیگ روغن داغ چیست و چگونه کار می کند؟

دیگ روغن داغ در صنایع زیادی کاربرد دارد به همین دلیل در این مقاله ضمن معرفی این دستگاه با اصول طراحی مناسب آن آشنا خواهیم شد.

در دیگ روغن داغ یا اویل هیتر اساس کار انتقال گرما بر عهده روغن داغ حرارتی می باشد. روغن حرارتی بوسیله گازهای داغ حاصل از سوختن مشعل گرم شده و دمای آن بالا می رود. روغن داغ حرارتی در حال گردش درون دیگ باعث انتقال گرما به مقصد شده و از این طریق در یک چرخه عملیات بویلر تکمیل می گردد. دیگ روغن داغ می تواند بدون بالا رفتن فشار روغن حرارتی را به درجه حرارتی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد برساند.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

با توجه به اینکه در دیگ روغن داغ رسیدن به این درجه حرارت در فشار کار پایین امکان پذیر می باشد خیلی از خطرات دیگ بخار را ندارد. اگر درجه حرارت بالاتری نیاز باشد باید از مواد اولیه، تجهیزات و روغن های حرارتی مخصوص استفاده شود اما با توجه به وجود استهلاک این مورد توصیه نمی شود.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

نحوه انتقال حرارت در دیگ روغن داغ

انتقال حرارت باید بصورت یکنواخت  به روغن حرارتی در حال حرکت و چرخش برسد اگر حرارت بصورت غیر یکنواخت باشد یا روغن در مسیر سیرکوله برای لحظاتی متوقف شود، دمای روغن بصورت موضعی افزایش شدیدی پیدا می کند. در صورتی که دمای روغن به بالاتر از حداکثر دمای مجاز کاری برسد باعث اکسید شدن آن و تشکیل لجن و کک درون سیستم می شود. این مورد که در نهایت به اسیدی شدن روغن می انجامد در فاصله کوتاهی باعث از کار افتادن سیستم خواهد شد.

نحوه محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ  و طراحی دیگ روغن داغ

شرکت های سازنده معتبر بویلر در هنگام طراحی دیگ روغن داغ بیشترین و کمترین سطح حرارتی را محاسبه می کنند، تغییرات دمایی روغن حرارتی در ورودی و خروجی دیگ را در نظر گرفته، تنش حرارتی لوله ها را محاسبه می کنند. بعد از تهیه دستورالعمل جوشکاری تایید شده (WPS&PQR) برای اتصالات و محاسبات مربوط به افت فشار روغن و فشار معکوس کوره و نیز در نظر گرفتن همه الزامات فنی ساخت دستگاه را آغاز می نمایند.

بعد از انجام طراحی اولیه مطابق اصول استاندارد باید دستگاه بصورت اصولی و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی ساخته شود. در تولید دستگاه باید موارد فنی و استاندارد بطور کامل رعایت شود تا نتیجه نهایی دستگاهی با کیفیت ساخت بالا و بهینه از نظر مصرف سوخت باشد.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

اگر در محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ  و طراحی و تولید دیگ روغن داغ با اصول استاندارد انجام شود راندمان دیگ بسیار مناسب خواهد بود. اما باز هم با برخی راهکارهای می توان مصرف انرژی را بهینه تر نمود.

استفاده از سیستم اکونومایزر و همچنین پیش گرمایش هوای مشعل ها بطور موثری باعث بهتری شدن راندمان دستگاه دیگ روغن داغ می شود.

مشکلات عدم توجه به طراحی استاندارد اویل هیتر

متاسفانه تعدادی از سازندگان دیگ روغن داغ که هر روز بر تعداد آنها در سطح کشور افزوده می شود بدون در نظر گرفتن موارد فوق اقدام به تولید این بویلر به طریقه غیر استاندارد می نمایند. دیگ های تولیدی به روش غیر استاندارد هدر رفت انرژی بالایی دارند.

بنابراین به خریداران توصیه می شود اگر قصد خرید بویلر روغن داغ با راندمان حرارتی بالا دارند باید قبل از هر چیز توانایی تولیدکننده را در نظر بگیرند. با توجه به تعدد سازندگان دیگ و بویلر غیر استاندارد و غیر فنی لازم است در اولین گام بررسی مناسبی در شناخت سازنده داشته باشند.

    بویلرهای تولید شده در کارخامه مشهد بخار دارای گواهی نامه استاندارد می باشد و مورد تایید بزرگترین کشور بازرسی ایران (ISQI) است.

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – محاسبه ظرفیت بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.